søndag den 20. marts 2011

Kaninføde


Kan allerede se nu, at det trækker op til en lang indledning, men nogen gange er det altså lidt sjovt, hvordan man er kædet sammen med folk, der krydser ens vej.

Here it goes: Da jeg var til julemarked i Pakhus 16, var jeg så heldig at få stand ved siden af den sødeste keramiker Trine (hun blogger her. Du skulle tage et kig ind, for hun laver de smukkeste ting, jeg er simpelthen SÅ glad for det krus jeg har stående på mit arbejde, så er jeg sikker på at se noget smukt hver dag).
Nå, men Trine har en søster Hanne Maria, som i øvrigt blogger her. Hun smagte mine kager og blev forelsket i den paddehat, jeg havde med, som udstillingsmodel. Hanne Maria er lige blevet 50, og jeg var så heldig, at jeg fik lov at lave en paddehat til hende, som hun skulle have med til sine kollegaer (det er vist ikke rigtig nogen hemmelighed mere, at jeg har en meget stor forkærlighed for paddehatte;o))


Hanne Maria er madmor, der hvor hun arbejder, så det skulle være noget med grøntsager, derfor fik kaninerne, der bor i paddehatten en fin lille køkkenhave at boltre sig i.

Kagen er lavet med chokoladekage, lagt sammen med chokoladefrosting, smurt op med chokoladesmørcreme og beklædt med fondant. Blade, græs og jord er lavet med glasur (royal icing), mens kaniner og grønt er lavet fondant.
- Fruen på kageslottet

8 kommentarer:

TestMedTestPå sagde ...

Den er voldsomt flot! Wow wow wow! Sikke mange fine detaljer!

Kirkesjov sagde ...

Du er for VILD!!!! Hvor er den skøn.

To suttesnore på vej, så håber de kommer inden jeres tur :-)

Kh. Mette

Birgitte sagde ...

wow sikke flot kage med en masse skønne detaljer

bruunsbolig sagde ...

.....skøn kage.....den var mine kollegaer og jeg rigtig glade for. Dejligt at du "endelig" lavede et indlæg om "min" kage.....

Fruens kager sagde ...

hi hi hvor er den go' bare de kaniner ikke får ondt i maven :)

Anne Thormose sagde ...

Hold da op, en fantastisk blog at komme ind på! Jeg er helt målløs. Jeg var på mit første kagedekorationskursus i lørdags hos Kagekompaniet og er total solgt.
Kan fornemme, at du bor her i Odense (er selv fra Sanderum), og ville høre, om du evt. giver kurser i fremstilling af sukkerblomster?

Tak for en vild inspirerende side. ;o)

REMY.CREDIT sagde ...

Trenger du et lån? Send oss ??en remy.credit111@gmail.com e-post (remy.credit111@gmail.com) remy.credit111@gmail.com Hei Hvordan har du det i dag?? Trenger du et presserende lån nå innen de neste 6 timene uten stress eller forsinkelse REMY. CREDIT er her for å løse alle problemene dine i dag, vi gir lån til 2% rente og send oss ??en e-post nå for det presserende lånet dittSend oss ??en e-post email; remy.credit111@gmail.com (remy.credit111@gmail.com)
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com
e-post email; remy.credit111@gmail.com

Anonym sagde ...

Hei er du interessert i å få et hurtiglån helt ned til 2 % rente. For mer info kontakt lånefirmaet vårt via e-post på millerfreddy21@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...