mandag den 10. januar 2011

Vinteralfekage

Lille Luka blev født sidste år, da vi havde så ustyrlig meget sne, så hendes mor Rie ville gerne have masser af sne på kagen til hendes 1 års fødselsdag. Jeg var ikke meget for at begive mig ud i den traditionalle pingvin/iglo kage, da jeg ikke synes, den var tøset nok til en lille pige.

I stedet blev den en alfekage i vinterklæder, og jeg kunne simpelthen ikke dy mig for at smide et par svampe på også:o)

Træerne har jeg ikke prøvet at lave før, men jeg synes, de blev super fine i al sin enkelhed, også gav de lidt farve til bagsiden af kagen.

Den blå himmel med stjernene på er spayet med spiseligt glimmer, men det er helt umuligt at få med på billeder, så det må i tænke jer til;o)

Kagen består af chokoladekage lagt sammen med chokolade frosting.

- Fruen på kageslottet

6 kommentarer:

Fruens kager sagde ...

Den alfekage er da bare helt vidunderlig. Rigtig flot :))

Anonym sagde ...

Rigtig rigtig sød kage. Ideen må helt klart gemmes :-D

Fru Wind sagde ...

Tusinde tak for de søæde ord. Vibeke - du gemmer bare. Det er skønt, hvis der er andre, der har lyst til at bruge nogle af mine ideer.

- Fruen på kageslottet

Kager skal der til sagde ...

Ejjjjjjjjjjjjjj Hvor er den dog bare HELT vildt nuser !!!

Er meget vild med den !!!

Hyggehygge
Marianne

Birgitte sagde ...

wsikken flot og kær kage

camilla sagde ...

Amen altså, er helt mundlam, det er VILDT flotte, fantasifulde og fantastiske kager du laver!! Bøjer mig i støvet, kan se jeg har en del at lære.. Damn :) Nu er man fremover kun et enkelt klik væk, til at finde inspiration til fremtidens kageprojekter, bye bye google ;)

Kageknus Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...