onsdag den 5. januar 2011

Now in English... sort of anyway

In my blog statistics, I have noticed that I have quite a lot of visitors from outside Denmark, and I have for some time considered to translate my blog to English. However, I have found it a bit too time consuming, and a smart gadget from Google Translate solved my problem in no time at all.

Scroll a bit down the page and on the right side, you will find a link to the English version. It is automatically generated, so you will have to bear with, at times, somewhat strange translations, but it should give you a general idea of my posts. And as always, you are more than welcome to send my an e-mail, if you have any questions.

- The Madam at the Cake Castle

4 kommentarer:

lone.g sagde ...

Hey Queen of the Cake ;-)
Nice cakes you got there.
Det må da tage timer at lave dine flotte kager. Herligt
Hilsen Lone.g

Fru Wind sagde ...

Hej Lone.

Tusinde tak for din søde kommentar - ja, det tager noget lang tid, men jeg nyyyyyyder det.

Og velkommen til - det er altid skønt, når der er en mere, der har lyst til at følge med.

Knus Line

Kat sagde ...

Hej Line!

Gik dig ellers i bedene den anden dag med citroncupcakes:) De var bare LÆKRE!

Nå, men sender du mig en adresse, så jeg kan sende dig et kontonr. Jeg har vist smidt det væk fra sidst:)

Kram,
Kat

Fru Wind sagde ...

hej Kat,

Jeg har lige sendt dig en mail på din kontaktformular - de har nok lige krydset hinanden;o).

Jeg så godt din post den anden dag med citron cupcakes - det skal jeg helt sikkert næste gang der skal bages til os derhjemme.

Knus Line

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...