mandag den 8. august 2011

Give Away - Vinder fundet

Så rundede klokken 20, og jeg har trukket en vinder af min første Give Away.

Tusinde tak til Charlotte fra Din Kage og til alle jer, der havde lyst til at lege med. Det er virkelig overvældende at så mange har haft lyst til at deltage: 149 kommentarer med i alt 348 lodder. Og... et stort velkommen til jer nye læsere, jeg håber, I bliver glade for at følge med her på kageslottet.

Nå, men der var det med vinderen. Min kæreste Claus fik lov at være lykkens gudinde... øh, gud - hedder det sådan? Han skulle sige det første tal, der faldt ham ind mellem 1 og 348.

Valget faldt på 205 og bag det nummer gemmer sig....


...Joan som blogger på wooz.dk - tag et kig ind i hendes lækre univers. Tillykke Joan, håber du bliver glad for startsættet. Vil du sende mig en e.mail på fruwind@hotmail.com, så sørger jeg for at pakken finder vej hjem til dig.

Også en lille teaser: fra på onsdag kommer der fast hver onsdag et nyt indlæg, der enten indeholder en opskrift eller en DIY. Lidt i tråd med min Give Away ligger jeg ud med tema om cupcakes, der løber måneden ud.

 - Fruen på kageslottet

2 kommentarer:

Sukkerknalden sagde ...

ØØØV! Den give-away er løbet hen over hovedet på mig.. Har slet ikke opdaget den! ÆV æv! Nå, men det må så blive næste gang.. Glæder mig til nogle DIY's... :)

mvh Ivalu

Skt.Helena sagde ...

Øv os' - havde set frem til at få startet op med at lave de lækreste kager..
Gerne lignende give away igen en anden gang :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...