mandag den 30. august 2010

Snehvides hus


Jeg har længe gået og ventet på at lave denne kage, som bare manglede den perfekte aftager, så da min kollega skulle bruge en kage til sin søde, smukke datter Freja's 7 års fødselsdag, viste jeg, at kagen havde fundet sin ejermand - hun er nemlig helt vild med prinsesser.

Snehvide er lige ved at få det forgiftede æble af hendes onde stedmoder.

Jeg havde lidt overvejet, om der kunne klemmes et par dværge ind, men det blev vist lige lidt rigeligt pynt. Jeg fik dog plads til en knagerække med 7 knager, og som Freja sagde, så er de jo på arbejde... selvfølgelig, det var dér, de var.

Kagen er en lækker chokoladekage lagt sammen med chokolade frosting og smurt op med chokoladesmørcreme.


- Fruen på kageslottet

5 kommentarer:

Jette Elisa sagde ...

Hvor er den bare super duper sød :) Kan godt forstå Freja blev glad... Nøj hvor vil jeg vildt gerne ha' mig en tøs, hi hi

KH Jette Elisa

Jette Friis sagde ...

Bare Caroline snart fyldte 1 år, der er bare så mange kager jeg ønsker mig!

Signe sagde ...

Den er intet mindre end fantastisk

Line sagde ...

Den er simpelthen så fantastisk godt lavet. Kan kun drømme om at man selv en dag kan blive lige så dygtig - jeg tvivler dog ;-)

Pernille sagde ...

Jeg er målløs!
Hvor er den sød og godt modelleret!
WAUW :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...